Rekrutacja
Przyjęcie na studia odbywa się na zasadzie konkursu świadectw
(dotyczy to zarówno „starej” jak i „nowej matury”).
I ETAP REKRUTACJI (DWUSTOPNIOWY):
1. rejestracja elektroniczna: https://e-rekrutacja.pwsw.pl/ i wydruk formularza z rejestracji (punkt elektronicznej rekrutacji znajduje się w budynku Biblioteki Uczelnianej ul. Żołnierzy I AWP; budynek 1D sala nr 6),
2. złożenie kompletu dokumentów, wraz z wydrukowanym formularzem z elektronicznej rejestracji,
w Sekretariacie Instytutu Stosunków Międzynarodowych i Politologii (II piętro Kolegium Wschodniego, p. 214A).
Wymagane dokumenty rekrutacyjne
-
wydrukowany formularz z elektronicznej rejestracji kandydatów na studia,
-
dyplom maturalny (świadectwo dojrzałości) w oryginale,
-
świadectwo ukończenia szkoły średniej,
-
2 fotografie (takie jak do dowodu osobistego),
-
potwierdzenie wniesienia na konto uczelni opłaty rekrutacyjnej,
-
poświadczona kserokopia dowodu osobistego.
II ETAP REKRUTACJI
Kwalifikowanie przez Komisję Rekrutacyjną dokumentów kandydatów na I rok studiów.
Dokumenty kandydata będą brane pod uwagę, w II etapie rekrutacji, wyłącznie pod warunkiem spełnienia p. 1 i 2 w przeciwnym razie dokumenty zostaną odrzucone, tzn. :
Kandydat, który jedynie zarejestruje się w systemie elektronicznym i nie złoży w Sekretariacie Instytutu Stosunków Miedzynarodowych i Politologii, w odpowiednim terminie kompletu dokumentów, nie będzie brany pod uwagę w II etapie rekrutacji, czyli sporządzaniu listy osób przyjętych na studia.